Zapewniamy maksymalną ochronę Państwa danych osobowych, pewność i bezpieczeństwo oraz kompletne rozwiązania dla całej infrastruktury IT. Posiadamy stosowane certyfikaty i gwarantujemy zachowanie w poufności wszelkich informacji ujawnionych nam w związku z wykonywaniem umowy.

ZAKRES WSPARCIA INFORMATYCZNEGO

Realizacja zleceń zdalnie – 24h/7 dni

Czas reakcji na zgłoszenie

  • awarie krytyczne – realizowanie zdalnie : próba rozwiązania
  • awarie krytyczne – wizyta na miejscu : do 1 godzina;
  • pozostałe awarie – wizyta na miejscu: data i godzina ustalana;
  • pozostałe awarie – realizowane zdalnie do 24 godzin;
  • Service Level Agreement, SLA – dostosowanie rozwiązań IT do wymaganego poziomu świadczenia usług;

ZGŁOSZENIE AWARII

  • Telefon, e-mail lub system zgłoszeń.
  • Usuwanie awarii na poziomie sprzętu i oprogramowania systemowego;
  • Prowadzenie czynności kontrolnych w celu zapewnienia ciągłości pracy
  • Sieci oraz zainstalowanych systemów;
  • Bieżąca obsługa urządzeń peryferyjnch i oprogramowania sieciowego
  • WAN- LAN, administracja siecią zewnętrzną i wewnętrzną;
  • Monitoring pracy serwerów,
  • Zarządzanie systemami sieciowymi;
  • Zarządzanie kontami użytkowników / kontrola dostępu; administrowanie
  • Dodawanie kont;
  • Administracja stacjami roboczymi:
  • Aktualizacja systemów operacyjnych;
  • Problemu natychmiast;
  • Indywidualnie; najczęściej w ustalonym dniu tygodnia;
  • Cykliczne skanowanie programem antywirusowym;
  • Modernizacja sprzętu w przypadku małej wydajności;
  • Nadzór nad poprawnością chłodzenia w stacjach roboczych;
  • Monitoring pracy UPS / baterii
  • Wykonywanie cyklicznych kopii bezpieczeństwa danych – weryfikacja działania systemu backupu;
  • Doradztwo w zakresie planowania i rozwoju systemu informatycznego;
  • Współpraca z dostawcami Internetu;
  • Współpraca z serwisami zewnętrznymi;
  • Pośrednictwo w kontaktach z producentami oprogramowania przy problemach instalacyjnych;

WSPARCIE ADMINISTRACYJNE DLA OPROGRAMOWANIA:

Translate »